رنو با وجود تحریم‌های آمریکا در بازار ایران می‌ماند

  کارلوس گون، مدیرعامل رنو، گفت دلیل چنین تصمیمی این است که در آینده و «موقعی که دوباره بازار گشوده شود» این شرکت نسبت به دیگر شرکت‌های خودروسازی امتیاز بیشتری برای گرفتن سهم از بازار خودروسازی خواهد داشت.  

یک‌‌شنبه، ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰:۰۳ |

شرکت خودروسازی فرانسوی رنو اعلام کرده است که این شرکت با وجود تحریم‌های آمریکا، از بازار ایران خارج نخواهد شد.

مدیرعامل رنو در نشست سالانه سهامداران این شرکت گفت: «ایران را ترک نمی‌کنیم، حتی اگر به شدت حجم فعالیتمان را کاهش دهیم.»

کارلوس گون، مدیرعامل رنو، گفت دلیل چنین تصمیمی این است که در آینده و «موقعی که دوباره بازار گشوده شود» این شرکت نسبت به دیگر شرکت‌های خودروسازی امتیاز بیشتری برای گرفتن سهم از بازار خودروسازی خواهد داشت.

کارلوس گون را بسیاری افراد یک مدیر انقلابی در شرایط حال حاضر صنعت خودرو جهان قلمداد می کنند. او که حالا در بالاترین رده تصمیم گیری هولدینگ معظم رنو، نیسان، میتسوبیشی قرار دارد در تازه ترین اظهار نظر خود بر ادامه حضور رنو در بازار ایران تاکید کرده است.

با خروج آمریکا از توافق هسته‌ای ایران و با وجود آن که قدرت‌های اروپایی اعلام کرده‌اند که به دنبال حفظ توافق و محافظت از منافع شرکت‌های اروپایی در بازار ایران هستند، شرکت‌های متعددی در هفته‌های اخیر اعلام کرده‌اند که فعالیت خود در ایران را متوقف می‌کنند.

کارلوس گون، مدیرعامل رنو، در جمع سهامداران این شرکت تاکید کرد: «ما در ایران آینده داریم.»

او گفت در عین حال ادامه حضور در رنو به شکلی نخواهد بود که به منافع کلان این شرکت ضربه بزند.

آقای گون گفت تیمی از این شرکت مستقیما با دولت آمریکا در تماس است و فعالیت رنو به شکلی خواهد بود که به طور مستقیم یا غیرمستقیم به اقدامات تلافی‌جویانه مقامات آمریکایی منجر نشود.

گفتنی است که پیش از این رنو برنامه خرید کارخانه بن رو از سایپا و تولید چند محصول نظیر کوئید و نسل جدید داستر را در ایران دنبال می کرد، اما در پی شرایط به وجود آمده جدید احتمال تغیبر در این پروژه ها وجود دارد.

ادامه تولید تندر ۹۰ و رنو ساندرو نیز بیش از تصمیم رنو، به شرایط اقتصادی کشور از نظر تبادلات اقتصادی و تصمیم سازمان استاندارد در خصوص اجرای استانداردهای ۸۵ گانه بستگی دارد. طبیعا در صورت نبود این موانع، رنو خواهان ادامه تولید این خودروهای اقتصادی و پر طرفدار در بازار است.


رنو با وجود تحریم‌های آمریکا در بازار ایران می‌ماند
خبر

کد محتوا: ۱۶۴۷۰

ارسال: یک‌‌شنبه، ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰:۰۳

به روز شده: یک‌‌شنبه، ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸:۱۰

کلید واژه‌‌ها: رنو، تحریم‌های آمریکا، خودروسازی، کارلوس گون، سایپا

نوع: خبر

فرستنده: دبیر محتوا

منبع:

بازدید: ۱۱۴۳

زبان: پارسی

(۲ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.