۷ دلیل برای آنکه رنو کولئوس بخریم

  رنو سالهای سال با تولید خودروهای کم استهلاک و به‌صرفه، مهمان جاده‌های ایران بوده و بیشتر محصولات این کمپانی برای قشر متوسط و یا کم درآمد جامعه تولید شده است اما در چند سال اخیر مدیران رنو به این نتیجه رسیده‌اند که برای بقا نیازمند ارتقاء شدید محصولات خود هستند و بعد از اتحاد با کمپانی نیسان ژاپن، قدرت مهندسی این کمپانی مضاعف شد و در نتیجه آنها به الگویی جدید دست‌یافتند.  

شنبه، ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۱:۲۹ |

تغییر اساسی در پلتفرم و زبان طراحی را می‌توان نتیجه تغییر سیاست رنو دانست که منجر به تولید خودروهایی با ظاهر لوکس همچون تلیسمان و کولیوس شد. تغییرات ظاهری نسل جدید کولیوس به کام طرفداران رنو در جهان خوش‌آمده است و آمار فروش فوق‌العاده‌ای را این خودرو تجربه می‌کند. کولیوس نسل جدید، به واسطه نگین خودرو بعنوان نماینده رسمی رنو یکی دوسالی می‌شود که به ایران آورده شده است و در کشور ما نیز همانند تمام جهان، این روزها فروش خوبی دارد.

کولئوس را می‌توان یک شروع قدرتمند برای رنو با برطرف شدن تحریم‌ها در ایران دانست که محبوبیت کم‌رنگ شده این کمپانی را به آن بازگرداند. امروز به ‌سراغ این خودروی ۳۰۰ میلیون تومانی بازار کشور رفته‌ایم تا نقاط مثبت و دلایلی را که باعث می‌شوند انتخاب بسیاری باشد را بررسی کنیم. با ما همراه باشید…

۱- طراحی خارجی
رنو کولئوس در ظاهر خود چیزهایی دارد که در خودروهای هم قیمت آن کمتر پیدا می‌شود. ترکیب بخش‌های لوکس و اسپرت بسیار خوب از آب درآمده است که باعث جلب توجه می‌شود. طراحی خاص چراغ‌های جلو با نوارهای نورانی جذاب در کنار جلوپنجره کرومی بزرگ و همچنین خطوط عضلانی باعث شده در ظاهر یک خودروی قدرتمند پدید آید. در بخش جانبی نیز با استفاده از رینگ‌های بزرگ ۵ پر و خطوط عمیق از حجم سادگی این بخش کاسته شده و در نمای عقب  چراغ‌های کشیده بسیار با چراغ‌های جلو هماهنگ طراحی شده‌اند.

۲- طراحی داخلی
در داخل کابین از لحاظ طراحی، هیچ کمبودی به چشم نمی‌خورد و مهندسان رنو در این بخش نیز فوق‌العاده عمل کرده‌اند. تمام جزئیات این کابین با الگوی لوکس‌بودن ترکیب شده و نمایی دلپذیر را ایجاد کرده است. صفحه‌نمایش کنسول وسط از کیفیت بالایی بهره می‌برد و در عین حال برای کسانی که به صفحه‌نمایش‌های بزرگ علاقه دارند یک گزینه عالی خواهد بود. غربیلک فرمان نیز بسیار خوش‌دست طراحی شده و صفحه آمپر پشت آن کیفیت بالایی دارد.

۳- فنربندی و هندلینگ
سیستم تعلیق رنو به‌نحوی طراحی شده که نهایت نرمی در کیفیت سواری را بهمراه دارد و در ناهمواری‌های سطح جاده بسیار خوب عمل می‌کند و ضربات را به خوبی از بین می‌برد. علاوه بر سواری نرم، در بخش هندلینگ نیز، کولیوس بسیار فرمان‌پذیر بوده و واکنش‌های دقیقی را از خود نشان می‌دهد. نوع سواری کولئوس در بین خودروهای شاسی‌ در دسته بهترین‌ها قرار می‌گیرد و رضایت کامل راننده را بهمراه خواهد داشت.

۴- پیشرانه
موتور  ۲۴۸۸ سی سی با ۱۷۰  اسب بخار قدرت و ۲۲۴ نیوتن متر گشتار با توجه به محدودیت‌های ایران، یک پیشرانه خوب در دل کولیوس محسوب می‌شود که علاوه بر خروجی مناسب، استهلاک پایینی نیز دارد. شتاب صفر تا صد رسمی رنو کولیوس ۹.۸ ثانیه و مصرف سوخت ترکیبی ۸.۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر، پیشرانه مناسب کولئوس را به رخ می‌کشد.

۵- تجهیزات
کولئوس در بین خودروهای ۳۰۰ میلیونی، یک محصول مجهز محسوب می‌شود. این خودرو از تجهیزاتی نظیر سیستم کمک ترمز اضطراری، سیستم کنترل پایداری به همراه سیستم کمک به شروع حرکت در سربالایی (Assist Hill)، حالت رانندگی اکو / نشانگر تعویض دنده دستی در حالت اکونومی، تهویه اتوماتیک دوگانه با کانال هوای سرنشینان عقب، کروز کنترل و محدود کننده سرعت، کلید هوشمند رنو با بسته شدن درب از راه دور، اتو پارک (Assist Park)، سیستم صوتی BOSE به همراه ۱۳ عدد بلندگو، صندلی های ردیف عقب مجهز به گرمکن بهره می‌برد. سیستم صوتی BOSE که در سرتاسر جهان بعنوان یکی از بهترین‌ها شناخته می‌شود باعث شده تا شما با نهایت کیفیت بتوانید از موسیقی در سفرهای خود لذت ببرید.

۶- ایمنی
رنو کولیوس به‌دلیل شاسی قدرتمند و تقویت‌شده و تجهیزات ایمنی متعدد از موسسه ایمنی اروپا، ۵ ستاره کسب کرده و این نشان می‌دهد که کولئوس در کشوری مثل ایران که شرایط ایمنی خودروها و جاده‌ها چندان مناسب نیست، به‌خوبی می‌تواند از شما در برابر آسیب‌ها محافظت کند.

۷- نمایندگی
نگین‌خودرو بعنوان نمایندگی رسمی محصولات رنو، خدمات حرفه‌ای و مناسب ارائه می‌کند و روزبه‌روز به تعداد شعب این نمایندگی اضافه می‌شود. نگین‌خودرو قصد دارد نوع فعالیت خود را تا جایی گسترش دهد که در کوتاه‌ترین زمان، بهترین خدمات ارائه شود. اگرچه برخی دیگر از شرکت‌های واردکننده دیگر نیز عملکرد روبه‌رشد خوبی دارند اما نگین‌خودرو نیز در دسته بهترین‌ها قرار می‌گیرد.

کلام آخر
کولئوس در خود مشخصات بسیار خوبی دارد و اگر قیمت این محصول در کشور ما بالاست، به‌دلیل شرایط حاکم در کشور است چرا که محصولات رنو در سرتاسر دنیا بعنوان خودروهای خوش‌قیمت شناخته می‌شوند که نسبت به مبلغ پرداختی، مزایای خوبی را ارائه می‌کنند. اگر بخواهیم لیستی از برترین‌ خودروهای ۳۰۰ میلیونی ایران تهیه کنیم، بدون شک کولیوس جایگاه خوبی را به‌خود اختصاص خواهد داد.


۷ دلیل برای آنکه رنو کولئوس بخریم
نقد و بررسی

کد محتوا: ۱۵۴۶۱

ارسال: شنبه، ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۱:۲۹

به روز شده: شنبه، ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۸:۳۲

کلید واژه‌‌ها: رنو، رنو کولئوس، تلیسمان، نگین خودرو

نوع: نقد و بررسی

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: سایت چرخان

بازدید: ۸۴۳

زبان: پارسی

(۶ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.