نیسان ماکسیما ۲۰۱۸ چه محصولی است و چه قابلیت‌هایی دارد؟

  نیسان ماکسیما یک ماشین اسپورت نیست. با این وجود نباید از قدرت ۳۰۰ اسب بخار آن غافل شویم. محصول ۲۰۱۸ با چه تغییراتی همراه بوده و به چه فناوری‌هایی تجهیز شده است؟  

شنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۳:۵۲ |

برای آن‌که بتوانیم به پرسش مطرح شده در بخش چکیده پاسخ دهیم باید نگاه دقیقی به نیسان ماکسیما ۲۰۱۸ داشته باشیم تا بررسی کنیم این ماشین چهار درب اسپورت (۴DSC) سرنام ۴-Door Sports car به چه قابلیت‌هایی تجهیز شده است. نیسان ماکسیما جدید متفاوت از اجداد بزرگ‌تر خود بوده و به خوبی می‌تواند با سدان‌های بزرگی همچون تویوتا آوالون، شورلوت ایمپالا، فورد Faurus و چارجر رقابت کند. اولین نکته‌ای که در ارتباط با این خورد وجود دارد به رنج قیمتی آن باز می‌گردد که از ۳۵۲۷۰ هزار دلار آغاز شده که در مقایسه با نمونه Maxima S که با قیمت ۳۳۲۷۰ هزار دلار آغاز می‌شود کمی افزایش قیمت را نشان می‌دهد. هر سه مدل SL، SR و Platinum یک سروگردن بالاتر از مدل SV هستند. البته مدل فول آپشن این محصول که همان مدل پلاتینیوم است با قیمت ۴۰۹۴۰ هزار دلار در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد.

اجزا داخلی و فناوری‌های به‌کار رفته در ماکسیما ۲۰۱۸
بدون شک نیسان باید به دنبال آن باشد تا فضای داخلی بیشتری را برای سرنشینان فراهم کند تا مشتریان این خودرو در زمان نشستن در آن بتوانند احساس راحتی کنند. در مدل SV شما با صندلی‌های چرمی که به شکل ظریف و دقیقی دوخته شده‌اند روبرو هستید. صندلی‌های جلو هر دو راحت بوده و به امکانات خوبی تجهیز شده‌اند. این تجهیزات جانبی باعث می‌شوند تا راننده و شخصی که در صندلی جلو نشسته یک سفر هیجان‌انگیز و بدون خستگی را تجربه کند. تجهیز شدن به هر دو سامانه پرداختی اپل (Apple CarPlay) و اندروید (Android Auto) بدون شک خبر خوبی است. هر سه مدل به دو عدد درگاه یو‌اس‌بی در عقب (SL, SR و Platinum به دو درگاه یو‌اس‌بی بیشتر در روبرو ) و یک ورودی AUX تجهیز شده‌اند.

سرنشینان عقبی از طریق دو درگاه‌ یو‌اس‌بی می‌توانند دستگاه‌های خود را شارژ کنند. یک صفحه‌نمایش لمسی ۸ اینچی به منظور ناوبری خودرو و یک صفحه‌نمایش ۷ اینچی به منظور نمایش اطلاعات رانندگی میان دو سنجه کیلومترسنج و دور موتور قرار گرفته است. ماکسیما یک سدان بزرگ است، اما در مقایسه با سایر مدل‌های رقابتی موجود فضای داخلی کمتری دارد. البته زمانی که روی صندلی جلو می‌نشنید این موضوع مشکل خاصی برای شما ایجاد نمی‌کند، ماکسیما فضای آزاد بیشتری در ارتباط با legroom (فاصله‌ای که شخصی که روی صندلی نشسته به راحتی می‌تواند پای خود را دراز کند) و headroom (فاصله سر راننده یا سایر سرنشینان با سقف) ارائه می‌کند. اگر این مورد را با مدل‌های Toyota Avalon، Ford Taurus و Dodge Charger مقایسه کنیم مشاهده می‌کنیم نیسان عملکرد بهتری داشته اما به خوبی Chevy Impala نبوده است.

از جمله امکانات جانبی این سدان می‌توان به سامانه هشدار برخورد با جلو، ترمز اضطراری خودمختار در هر سه مدل همراه با کنترل کروز انطباقی، هشدار ترافیک عقب و تشخیص نقطه کور (BSD)، سامانه کمک ترمز (BAS)، ترمز ضد قفل، کمربند ایمنی سه نقطه سامانه ترمز  (EBD)، مجهز بودن به ۸ کیسه هوای ایمنی، حس‌گرهای پارک جلو و عقب، دوربین جلو و عقب، سامانه کنترل کششی، سامانه تشخیص عابر پیاده، دستیار تغییر خط (LCA)، هشدار خروج از خط (LDW)، سامانه پیگشیری از تصادف (FCA) و... به عنوان تجهیزات استاندارد آن اشاره کرد. در عین حال، مدل پلاتینیوم به یک سامانه دوربین ۳۶۰ درجه و سامانه هوشمند رانندگی تجهیز شده که قادر است در زمان خواب‌آلودگی راننده این موضوع را تشخیص داده و از هشدارهای صوتی و تصویری برای بیدار کردن راننده استفاده کند. این خودرو لاکچری به یک موتور ۳.۵ لیتری و پیشرانه V۶ تجهیز شده که ۳۰۰ اسب بخار قدرت و گشتاوری معادل ۲۶۱ پوندبرفوت داشته که قادر است نیروی به وجود آمده را از طریق جعبه دنده CVT به چرخ‌های جلو هدایت کند. ماکسیما ۲۰۱۸ این شانس را دارد تا رقابتی شانه‌به‌شانه با رقبای خود داشته باشد، اما این پتانسیل را ندارد تا یک سروگردن جلوتر از رقبا حرکت کند. به‌طور مثال، Avalon نیز به یک موتور استاندارد ۳.۵ لیتری با پیشرانه V۶ تجهیز شده که ۳۰۱ اسب بخار قدرت داشته و گشتاوری معادل ۲۶۷ پوندبر فوت تولید کند. Implala نیز به یک موتور استاندارد ۳.۶ لیتری و پیشرانه V۶ که ۳۰۵ اسب بخار قدرت داشته و گشتاوری معادل ۲۶۴ پوندبرفوت تولید می‌کند تجهیز شده است. در مجموع باید بگوییم که ماکسیما یک سدان بزرگ با طراحی خوب بوده که برای رانندگی در جاده‌های پر پیچ‌وتاب و همچنین رانندگی‌های روزانه گزینه ایده‌آلی است.


نیسان ماکسیما ۲۰۱۸ چه محصولی است و چه قابلیت‌هایی دارد؟
نقد و بررسی

کد محتوا: ۱۵۴۵۵

ارسال: شنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۳:۵۲

به روز شده: شنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۵:۳۶

کلید واژه‌‌ها: نیسان، نیسان ماکسیما، نیسان ماکسیما ۲۰۱۸

نوع: نقد و بررسی

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: سایت شبکه

بازدید: ۳۴۸۱

زبان: پارسی

(۶ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.