با ۸۰ میلیون تومان چه خودرویی می‌توان خرید؟ (به‌روز رسانی اردیبهشت ۹۷)

  همواره خرید خودرو در بازار داخلی کشور، طی چندین سال اخیر به دلیل نوسانات قیمت و آشفتگی موجود، امری سخت بوده و اغلب مشتریان در هنگام انتخاب نهایی خود، دچار شک و تردیدهای فراوانی هستند. همچنین، یکی دیگر از عواملی که موجب سخت تر شدن انتخاب از سوی خریداران شده است، بودجه محدود آن‌ها بوده که باعث می‌شود تا این افراد نتوانند گزینه‌های آنچنان مناسبی را مد نظر خود قرار دهند.  

یک‌‌شنبه، ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵:۳۹ |

بر این اساس، حال در این مطلب قصد داریم با بررسی بازار خودرویی کشور، به این پرسش مهم پاسخ دهیم که با بودجه‌ای حداکثر تا ۸۰ میلیون تومان، چه اتومبیل‌هایی را می‌توان در بازار داخلی کشور خریداری کرد؟ برای دریافت پاسخ این سوال، با ما در ادامه این مطلب همراه باشید.

۱-رنو سیمبل LE
یکی از خودروهایی که می‌توان با بودجه تا سقف ۸۰ میلیون تومان خریداری کرد، رنو سیمبل LE نام دارد. البته لازم به یاداوریست که با این مبلغ تنها می‌توان نمونه‌های کارکرده و دسته دوم این مدل را تهیه نمود. در این رابطه، باید گفت که سیمبل به عنوان نمونه ارتقاع یافته رنو لوگان یا همان تندر ۹۰ به شمار می‌رود و یک سدان اقتصادی و ارزان قیمت در بازارهای جهانی است.

بر این اساس، با بودجه معین شده، می‌توان سیمبل را با مدل ساختاری ۲۰۱۶ و کد تجاری LE با کارکردی کمتر از ۴۱ هزار کیلومتر در بهترین شرایط فنی، ظاهری و جانبی (مدت باقی مانده گارانتی شرکتی) خریداری کرد.

(سیمبل از یک موتور چهار سیلندر ۱.۶ لیتری با قدرتی برابر با ۱۰۵ اسب بخار و گشتاوری برابر با ۱۴۵ نیوتن متر بهره می‌برد)

۲-نیسان ماکسیما
از دیگر خودروهایی که می‌توان با بودجه‌ای تا سقف ۸۰ میلیون تومان تهیه نمود، نیسان ماکیسما نام دارد. البته لازم به یاداوریست که بسته به مدل این اتومبیل، قیمت آن متفاوت بوده و به دلیل خروج از خط تولید در سالیان گذشته، نمونه صفر کیلومتر آن در بازار داخلی کشور عرضه نمی‌شود. در این رابطه، باید گفت که نیسان ماکسیما موجود در بازار در واقع بین سال های ۱۹۹۸ الی ۲۰۰۳ میلادی بر روی خط تولید کمپانی ژاپنی نیسان بوده و در ایران نیز حدود ۱۱ سال در خط تولید شرکت پارس خودرو تولید و عرضه شد.

بر این اساس، با بودجه معین شده، می‌توانیم نیسان ماکسیما را با مدل ساختاری ۱۳۸۶ و با کارکردی کمتر از ۱۳۵ هزار کیلومتر در بهترین شرایط فنی و ظاهری خریداری کنیم.

(نیسان ماکسیما از یک پیشرانه شش سیلندر ۳.۰ لیتری با قدرتی برابر با ۲۲۷ اسب بخار و گشتاوری برابر با ۲۸ نیوتن متر بهره می‌برد)

۳-نیسان رونیز
از دیگر خودروهایی که می‌توان با بودجه‌ای تا سقف ۸۰ میلیون تومان تهیه نمود، نیسان رونیز نام دارد. البته همچون ماکسیما، رونیز نیز بسته به مدل ساختاری خود، دارای ارزش قیمتی متفاوت بوده و به عنوان یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین خودروهای شاسی بلند برای مسیرهای خارج شهری و افرود به شمار می‌رود.

بر این اساس، با بودجه معین شده، می‌توانیم نیسان رونیز را با مدل ساختاری ۱۳۸۵ و با کارکردی کمتر از ۱۵۰ هزار کیلومتر در بهترین شرایط فنی و ظاهری (در اکثر موارد کمی رنگ دار) خریداری کنیم.

(نیسان رونیز از یک پیشرانه چهار سیلندر ۲.۴ لیتری با قدرتی برابر با ۱۶۰ اسب بخار و گشتاوری برابر با ۲۰۸ نیوتن متر بهره می‌برد)

۴-هیوندای سوناتا ۲۰۰۷
یکی دیگر از خودروهایی که می‌توان با بودجه‌ای تا سقف ۸۰ میلیون تومان تهیه نمود، هیوندای سوناتا نام دارد. البته این خودرو نیز بسته به مدل ساختاری خود، دارای ارزش قیمتی گوناگون است. در این رابطه باید گفت که سوناتا به عنوان یک سدان متوسط در بازارهای جهانی به شمار می‌رود.

بر این اساس، با بودجه معین شده، می‌توانیم هیوندای سوناتا را با مدل ساختاری ۲۰۰۷ میلادی و با کارکردی کمتر از ۱۷۵ هزار کیلومتر در بهترین شرایط فنی و ظاهری (کمی رنگ دار در اکثر موارد) خریداری کنیم.

(هیوندای سوناتا ۲۰۰۷ دارای یک پیشرانه شش سیلندر ۳.۳ لیتری با قدرتی برابر با ۲۳۵ اسب بخار و گشتاوری برابر با ۳۰۴ نیوتن متر است)

۵-جیلی امگرند X۷
یکی از خودروهای چینی نسبتا خوب بازار داخلی کشور که با بودجه‌ای تا سقف ۸۰ میلیون تومان، می‌توان یکی از مدل‌های آن را تهیه نمود، جیلی امگرند X۷ نام دارد. این خودرو به عنوان یک کراس اورر شهری نسبتا خوب، در سال‌های گذشته وارد بازار داخلی کشور شد (لازم به یاداوریست که با این مبلغ، تنها می‌توان نمونه‌های کارکرده این اتومبیل را خریداری کرد)

بر این اساس، با بودجه معین شده، می‌توانیم جیلی امگرند X۷ را با مدل ساختاری ۲۰۱۴ میلادی و با کارکردی کمتر از ۷۸ هزار کیلومتر در بهترین شرایط فنی و ظاهری خریداری کنیم.

(جیلی امگرند X۷ از یک پیشرانه چهار سیلندر ۲.۴ لیتری با قدرتی ۱۵۷ اسب بخار و ۲۲۰ نیوتن متر بهر می‌برد)

۶-کیا پیکانتو
کوچک ترین خودرویی که می‌توان در این لیست با بودجه‌ای تا سقف ۸۰ میلیون تومان تهیه نمود، کیا پیکانتو نام دارد. پیکانتو یک خودرو هاچبک کوچک شهری بوده و برای مسیرهای شهری و پر ترافیک، بسیار گزینه مناسب و مقرون به صرفه‌ای است.

بر این اساس، با بودجه معین شده، می‌توانیم کیا پیکانتو را با مدل ساختاری ۲۰۱۵ میلادی و با کارکردی کمتر از ۱۰ هزار کیلومتر در بهترین شرایط فنی و ظاهری خریداری کنیم.

(پیکانتو دارای یک پیشرانه چهار سیلندر با حجمی برابر با ۱.۲ لیتر بوده که این موتور قادر به تولید قدرتی برار با ۸۵ اسب بخار و گشتاوری برابر با ۱۲۵ نیوتن متر را تولید کند)

۷-لیفان ۸۲۰
یکی دیگر از خودروهای چینی که نام آن در این لیست به عنوان خودرویی که می‌توان با بودجه‌ای تا سقف ۸۰ میلیون تهیه نمود، به چشم می‌خورد، لیفان ۸۲۰ نام دارد. در واقع، این مدل یک سدان سایز متوسط در بازار خودرویی ایران بوده و توسط گروه صنعتی کرمان خودرو مونتاژ و عرضه می‌شود.

بر این اساس، با بودجه معین شده، می‌توانیم لیفان ۸۲۰ را با مدل ساختاری ۱۳۹۵ و با کارکردی کمتر از ۲۰ هزار کیلومتر در بهترین شرایط فنی و ظاهری خریداری کنیم.

(لیفان ۸۲۰ از پیشرانه چهار سیلندر ۲.۴ لیتری با قدرتی برابر با ۱۵۸ اسب بخار و گشتاوری برابر با ۲۲۱ نیوتن متر بهره می‌برد)

۸-بسترن B۵۰F
از دیگر خودروهای این لیست که می‌توان با بودجه‌ای تا سقف ۸۰ میلیون تومان تهیه نمود، بسترن B۵۰F نام دارد. در واقع، این خودرو یک سدان شهری محسوب شده و توسط گروه بهمن در سالیان گذشته (در سال ۱۳۹۶ این خودرو توقف تولید گردید) به بازار خودرویی ایران عرضه و از استقبال نسبتا خوبی نیز برخوردار بود.

بر این اساس، با بودجه معین شده، می‌توانیم بسترن B۵۰F را با مدل ساختاری ۱۳۹۶ و با کارکردی کمتر از ۲۸ هزار کیلومتر در بهترین شرایط فنی و ظاهری خریداری کنیم.

(بسترن B۵۰F از پیشرانه چهار سیلندر ۱.۸ لیتری با قدرتی برابر با ۱۴۲ اسب بخار و گشتاوری برابر با ۱۷۲ نیوتن متر بهره می‌برد)

۹- رنو مگان (مونتاژ)
یکی دیگر از خودروهایی که می‌توان با بودجه‌ای تا سقف ۸۰ میلیون تومان تهیه کرد، رنو مگان نام دارد. این خودرو با همکاری کمپانی رنو و پارس خودرو، مدت زمانی در حدود ۶ سال را در خط تولید پارس خودرو سپری کرد و یکی از موفق ترین خودروهای موجود در بازار داخلی کشور به شمار می‌رود (این خودرو به صورت صفر تولید نمی‌شود و حدود ۵ سال از خروج آن از خط تولید می‌گذرد)

بر این اساس، با بودجه معین شده، می‌توانیم مگان ۲۰۰۰ مونتاژ را با مدل ساختاری ۱۳۹۱ و با کارکردی کمتر از ۷۰ هزار کیلومتر در بهترین شرایط فنی و ظاهری خریداری کنیم.

(مگان ۲۰۰۰ مونتاژ از پیشرانه چهار سیلندر ۲.۰ لیتری با قدرتی برابر با ۱۳۶ اسب بخار و گشتاوری برابر با ۱۸۸ نیوتن متر بهره می‌برد)


با ۸۰ میلیون تومان چه خودرویی می‌توان خرید؟ (به‌روز رسانی اردیبهشت ۹۷)
یادداشت

کد محتوا: ۱۴۴۵۱

ارسال: یک‌‌شنبه، ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵:۳۹

به روز شده: یک‌‌شنبه، ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱:۱۷

کلید واژه‌‌ها: با ۸۰ میلیون تومان چه خودرویی می‌توان خرید، بازار داخلی خودرو،رنو، رنو سیمبل LE، نیسان، نیسان ماکسیما، نیسان رونیز، هیوندایی، هیوندای سوناتا ۲۰۰۷، جیلی امگرند X۷، کیا، کیا پیکانتو، لیفان ۸۲۰، بسترن B۵۰F، رنو مگان (مونتاژ)

نوع: یادداشت

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: سایت چرخان

بازدید: ۱۰۲۸

زبان: پارسی

(۶ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.