بررسی کوتاه نیسان کیکس ۲۰۱۸؛ احتمال عرضه در بازار ایران!

  نیسان کیکس ۲۰۱۸ در نمایشگاه خودرو لس آنجلس در سال ۲۰۱۷ معرفی شد. این خودرو یک کراس‌اوور کامپکت بوده که قیمت مناسبی دارد. این کمپانی ژاپنی قصد دارد نیسان کیکس را در بازارهای جهانی جایگزین نیسان جوک کند. در حال حاضر نیسان جوک در بازار ایران به فروش می‌رسد.  

سه‌‌شنبه، ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۸:۴۴ |

نیسان جوک دارای طراحی عجیبی است با این‌حال نیسان کیکس از طراحی بهتری بهره  می‌برد و می‌تواند خریداران بیشتری را به خود جذب کند. این کراس‌اوور در بازارهای جهانی در سه تریم مختلف به فروش می‌رسد. نسخه پایه تحت تیپ S، نمونه میانی با نام SV و بالاترین نسخه آن تحت مدل SR در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

نیسان کیکس برای اولین بار به عنوان یک خودرو مفهومی در نمایشگاه خودرو سائوپائولو به نمایش گذاشته شد. تولید این خودرو از سال ۲۰۱۶ توسط شرکت نیسان شروع شده است. طراحی این محصول حاصل همکاری دو استودیو سن دیگو در آمریکا و ریو دو ژانیرو در برزیل است.

نیسان کیکس ۲۰۱۸ طولی برابر با ۴۲۹۵ میلی‌متر، عرضی برابر با ۱۷۶۰ میلی‌متر و ارتفاعی برابر با ۱۵۸۴ میلی‌متر دارد. این خودرو نسبت به نیسان روگ اسپرت ابعاد کوچک‌تری دارد. در مقایسه با جوک خودرو نیسان کیکس ۱۷۰ میلی‌متر طول بیشتر، ۱۵ میلی‌متر ارتفاع بیشتر دارد البته عرض آن ۵ میلی‌متر کمتر است. فاصله دو محور چرخ‌های کیکس برابر با ۲۶۱۸ میلی‌متر بوده که نسبت به جوک بیشتر است.

در مدل ۲۰۱۸ نیسان کیکس از یک موتور ۴ سیلندر با حجم ۱.۶ لیتر استفاده شده است. این موتور قدرتی برابر با ۱۲۵ اسب بخار داشته و ۱۵۵ نیوتون متر گشتاور تولید می‌کند. انتقال قدرت در این خودرو توسط یک گیربکس CVT انجام می‌شود. نیسان کیکس در دو نسخه محور جلو و چهار چرخ متحرک به بازار عرضه می‌شود که انتظار می‌رود نسخه محور جلو برای بازار ایران در نظر گرفته شود.

نیسان کیکس ۲۰۱۸ در محور جلو از ترمزهای دیسکی و در محور عقب از ترمزهای کاسه‌ای بهره می‌برد. در نیسان کیکس ۲۰۱۸ از سیستم تعلیق مستقل استفاده شده است. نسخه پایه این دستگاه به بلوتوث، سه پورت USB، چراغ‌های خودکار و رینگ ۱۶ اینچی مجهز شده است.

تیپ SV این خودرو از امکاناتی مانند نمایشگر ۷.۰ اینچی لمسی، پشتیبانی از اندروید Auto و اپل کارپلی، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، استارت دکمه‌ای، سیستم تشخیص نقاط کور و رینگ ۱۷ اینچی بهره می‌برد. بالاترین نسخه این کراس‌اوور دارای چراغ LED، چراغ مه‌شکن، فرمان چرمی و سیستم دوربین ۳۶۰ درجه نیسان است. خریدار می‌تواند در تریم SR سیستم صوتی Bose را سفارش دهد.

نیسان به تازگی قیمت نسخه‌های مختلف Kicks را اعلام کرده است. نسخه پایه یا S نیسان کیکس با قیمت ۱۷۹۹۰ دلار، تریم SV با قیمت ۱۹۶۹۰ دلار و تریم SR قیمتی برابر با ۲۰۲۹۰ دلار دارد. براساس اعلام نیسان این خودرو در مقایسه با رقبای خود در این کلاس از فضای بار بیشتری بهره می‌برد.

در حال حاضر نیسان جوک در تیپ‌های مختلف در بازار ایران در محدوده قیمتی ۱۸۰ تا ۲۴۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. با توجه به وضعیت نامشخص ارز، افزایش تعرفه واردات و مشکلات در واردات خودرو نمی‌توان هم‌اکنون در رابطه با قیمت این خودرو اظهار نظر دقیقی کرد ولی احتمال عرضه آن با قیمتی نزدیک به ۲۰۰ میلیون تومان در بازار ایران وجود دارد.

در نهایت گفته می‌شود که نیسان قصد دارد این خودرو را در ایران تولید کند که در صورت تحقق این امر به احتمال زیاد نیسان کیکس با قیمت کمتری در ایران به فروش خواهد رسید.


بررسی کوتاه نیسان کیکس ۲۰۱۸؛ احتمال عرضه در بازار ایران!
نقد و بررسی

کد محتوا: ۱۴۴۴۷

ارسال: سه‌‌شنبه، ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۸:۴۴

به روز شده: سه‌‌شنبه، ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۸:۵۸

کلید واژه‌‌ها: نیسان، نیسان جوک، نیسان کیکس، نیسان Kicks

نوع: نقد و بررسی

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: سایت چرخان

بازدید: ۱۰۳۱

زبان: پارسی

(۴ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.