اولین محصول مشترک ایران و فرانسه به بازار می آید

آغاز فروش خودروی جدید سیتروئن C۳ از چهارشنبه

  گروه خودروسازی سایپا در نظر دارد برای اولین‌بار دور جدید پیش‌فروش خودروی جدید سیتروئن C۳ را آغاز نماید.  

دوشنبه، ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۸:۰۷ |

پس از انتقاد قرار داد میان شرکت سایپا و سیتروئن فرانسه در زمینه تولید مشترک خودرو هم اکنون از این شرکت خبر می رسد که اولین دوره پیش فروش خودروی سیتروئن سیتروئن C۳ آغاز شده است.

مومنی معاون بازاریابی و فروش شرکت سایپا سیتروئن در گفت و گو با خبرنگار عصر ایران با اشاره به آغاز فروش این خودرو خاطر نشان کرد: فروش خودروی سیتروئن C۳ از ساعت ۱۱ روز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه و از طریق سایت سایپا - سیتروئن آغاز می شود.

وی ادامه داد: مبلغ پیش پرداخت برای ثبت نام این خودرو ۶۰ میلیون تومان بوده و زمان تحویل نیز از شهریور ۹۷ و بر اساس اولویت ثبت نام آغاز می شود.

 معاون بازاریابی و فروش شرکت سایپا سیتروئن در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چه تعداد خودرو در مرحله اول پیش فروش خواهد شد گفت: در مرحله اول ۱۸۰۰ خودرو از طریق وب سایت شرکت به فروش می رسد.

پیش بینی می شود این خودرو با قیمت حدود ۱۳۰ میلیون تومان به بازار عرضه شود ولی قیمت نهایی خودرو یکماه قبل از تحویل مشخص خواهد شد.

سیتروئن منحصرا از موتور ۱.۶ لیتری توربو شارژ که توانایی تولید ۱۶۳ اسب بخار در دور ۶ هزار راداشته و در پژو ۲۰۰۸ نیز استفاده شده را برای بازار ایران در نظر گرفته و لذا می توان گفت که سیتروئن C۳ برای اولین بار در دنیا با چنین موتور قدرتمندی روانه بازار شده است.

همچنین گشتاور این موتور به ٢٤٠ نیوتن متر در دور ١٤٠٠می رسد که از مشخصه های مثبت آن است .سیتروئن C۳ قراراست با گیرباکس اتوماتیک ٦سرعته ساخت آیسین ژاپن در ایران عرضه شود.

سیتروئن C۳ مدل ۲۰۱۷ کاملا جدید با بهره گیری از سبک طراحی نوین سیتروئن از جمله طراحی روشنایی سه بخشی در قسمت جلو و طراحی منحنی بدنه شباهت زیادی به مدل کاکتوس دارد. در قسمت جلوی این خودرو LEDهای دید در روز باریک سیتروئن کشیده شده به سمت نشان این برند در بالای چراغ های بزرگ تعبیه شده و در برخی مدل های آن نیز یک جفت چراغ مه شکن قاب دار تعبیه شده است.


اولین محصول مشترک ایران و فرانسه به بازار می آید
آغاز فروش خودروی جدید سیتروئن C۳ از چهارشنبه
خبر

کد محتوا: ۱۴۴۴۶

ارسال: دوشنبه، ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۸:۰۷

به روز شده: دوشنبه، ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۸:۱۲

کلید واژه‌‌ها: سایپا، سیتروئن، سیتروئن C۳، فروش خودرو، پیش فروش خودرو

نوع: خبر

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: عصر ایران

بازدید: ۸۰۹

زبان: پارسی

(۵ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.