خودروی ژاپنی یا کرهای؟ رقابت خودروسازان شرق آسیا در ایران!
تحلیل کامل تفاوت کیفیت، دوام، طراحی و خدمات دو رقیب دیرینه ژاپنی و کره ای در بازار ایران
معرفی لامبورگینی روئلتو منصوری با قدرت بیشتر و ماسک فیبر کربنی!
منصوری با پکیجی به نام Initiate، لامبورگینی روئلتو را به یک هیولای ۱۰۷۰ اسب بخاری با ظاهری تهاجمی از فیبر کربن تبدیل کرده است.
معرفی پورشه ماکان GTS: اسپرتترین شاسیبلند برقی پورشه
پورشه با معرفی مدل ماکان GTS، خط تولید شاسیبلندهای تمامبرقی خود را گسترش داده است. این مدل که پنجمین عضو از خانواده ماکان برقی محسوب میشود، با تمرکز ویژه بر ویژگیهای اسپرت و رانندگی پویا (Driver-Focused) طراحی شده و استانداردهای جدیدی را در چابکی و دینامیک رانندگی تعریف میکند.
هزینه باورنکردنی تعمیر بوگاتی با قطعاتی گرانتر از فراری صفرکیلومتر!
هزینه بازسازی یک بوگاتی شیرون تصادفی سرسامآور است تا جایی که فقط قیمت چراغهای جلو بهتنهایی با یک پورشه ۹۱۱ صفرکیلومتر برابری میکند.
مزایا و معایب خودروهای سدان، هاچبک، شاسیبلند و وانت پیکاپ
خریداران خودروهای سدان، هاچبک، شاسیبلند و وانت پیکاپ در زمان انتخاب خود باید هدف کاربری و فاکتورهای مهم دیگر را در نظر بگیرند.
محور عقب هوشمند دیدگاه Axle Kinematics یا جنبش شناسی محور عقب
به نظر اکثر کارشناسان صنعت خودرو، انجام مانور با ۴ چرخ متحرک، خیلی آسان تر از انواع ۲ چرخ متحرک است. برای چندین دهه یکی از مهم ترین دغدغه های خودروسازان این بوده که محور عقب، قابلیت تنظیم با محور جلو را داشته باشد.
در مورد تکنولوژی LED در چراغهای خودرو بیشتر بدانیم!
آیا دوران لامپهای پرتو افشان مورد استفاده در چراغهای بزرگ جلوی اتومبیل به پایان رسیده و یا روزهای پایانی خود را طی میکند؟ این چراغها و لامپهای آن برای مدت تقریبا یک قرن، جادهها را روشن میکرد اما علاقه مندی به چنین پرتوها و یا منابع نوری که در اثر گرما پدید میآید، رو به پایان گذاشته است.
سیستم اتوپایلوت تسلا چگونه کار می کند؟
از جمله ویژگی های خودروهای تولیدی تسلا که در ماه های اخیر در کانون توجه خریداران قرار گرفته، می توان به سیستم نیمه خودکار اتوپایلوت این ماشین ها اشاره نمود که بارها و بارها جان بسیاری از سرنشینان اتومبیل های این شرکت را نجات داده و از برخوردشان با موانع جلوگیری کرده است.
اجزای جلوبندی خودرو و علائم خرابی آن ها
جلوبندی یکی از قسمت های خودرو است که در قسمت جلو و زیرین خودرو قرار دارد. وظیفه مجموعه قطعات آن راحتی در رانندگی و ایجاد تعلیق یا هندلینگ خودرو به هنگام عبور از سطوح ناهموار همانند دست اندازها و چاله ها است. قطعات جلوبندی شامل سیبک ها، دستگاه تعلیق، اکسل، سیستم فرمان، کمک فنر، فنر، سگ دست، شغال دست، طبق، میل تعادل و میل موجگیر است.
روشها و ابزارهای تشخیص رنگ خودرو
برای تشخیص رنگ خودرو چند روش وجود دارد:
دوشنبه، ۱۲ آبانماه ۱۴۰۴ - ۲۱:۱۵
شنبه، ۱۰ آبانماه ۱۴۰۴ - ۱۱:۱۶
دوشنبه، ۵ آبانماه ۱۴۰۴ - ۱۹:۱۵
شنبه، ۳ آبانماه ۱۴۰۴ - ۱۱:۲۱
دوشنبه، ۲۸ مهرماه ۱۴۰۴ - ۱۸:۴۴
راهنمای خرید MVM X۲۲؛ مشخصات فنی، آپشن ها، قیمت و شرایط فروش
چهارشنبه، ۱۹ مردادماه ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۲
معرفی برترین خودروهای سوئدی در همهی زمانها
چهارشنبه، ۸ آبانماه ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۳
کدام خودروساز چینی زودتر وارد بازار آمریکا خواهد شد؟
شنبه، ۲۱ اردیبهشتماه ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳
نگاهی کوتاه به مرسدس بنز GLE مدل ۲۰۱۹ + فیلم
چهارشنبه، ۸ خردادماه ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۰
صنعت خودرو متحول شود تا علیه آن جوک نسازند
یکشنبه، ۱۸ بهمنماه ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۸
کارشناسی خودرو چیست و چگونه انجام میشود؟
شنبه، ۲۶ مهرماه ۱۴۰۴ - ۱۹:۵۱
از ایده تا شاهکار: فرآیند خلق رنگهای نمادین خودرو چگونه است؟
شنبه، ۲۲ شهریورماه ۱۴۰۴ - ۰۹:۵۴
برداشتن ترموستات ماشین در فصل گرما؛ کاری درست یا اشتباهی بزرگ؟
دوشنبه، ۱۰ شهریورماه ۱۴۰۴ - ۱۰:۴۲
راهنمایی آسان برای عموم
آیرودینامیک خودرو چیست؟
دوشنبه، ۶ مردادماه ۱۴۰۴ - ۱۵:۴۷
قوانین بیمه شخص ثالث در سال ۱۴۰۴
شنبه، ۲۱ تیرماه ۱۴۰۴ - ۱۵:۴۰
نمایش تیزر جدید ES در آستانه نمایشگاه پکن
لکسوس ۲۰۱۹ ES، نگرش شما به لوکسهای آلمانی را تغییر میدهد
به یک مدل سریع و اسپورتتر از لکسوس ES نگاه کنید که ممکن است توجه شما را از لوکسهای آلمانی دور کند.
چهارشنبه، ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۶:۱۲ |
اگر از طرفداران LS هستید و استایلهای تیز و زاویهدار را دوست دارید و در عین حال به یک پکیچ کوچک و جمع و جورتر از مدلهای محبوب لکسوس علاقهمند هستید، به دنبال چیزی جز ESهای جدید نباشید. لکسوس پیش از اینکه به نمایش سدان خود در نمایشگاه خودرویی پکن بپردازد، تیزری شگفتانگیز از خودروی جدیدش را به نمایش درآورده که حکایت از کار مجدد روی طراحی خارجی ES های جدید دارد. طرحی که با الهام از نسخه پرچمدار کمپانی لکسوس ساخته شده است. در نمای روبهرویی این خودرو همان جلوپنجره عظیم با شکل دوک نخریسی را خواهیم دید که در دو نگرش متفاوت از نگاه کارشناسان و مردم قابل تنفر یا دوستداشتنی است. نما و شکل چراغها نیز در طرفین این جلوپنجره از مدل LS مشتق شده و با فناوری روزتاب ارائه خواهند شد. زمینه و محیط جلوپنجره نیز با نوارهای کرومی کامل شده و برجستگیهای متالیک موجود در دریچه هوا نمایی مانند بومرنگ به خود گرفتهاند. بدنه جانبی در ES جدید تغییر دراماتیکی را در مقایسه با نمونههای موجود نشان نمیدهد و با توجه به افزایش اندک فاصله محوری، باز هم این سدان لوکس لکسوس به شکل قابل توجهی بزرگتر از مدلهای قبلی به نظر نمیرسد. با این وجود با توجه به ابعاد ارائه شده از سوی دست لوکسساز تویوتا و همچنین سایز درهای عقب، فضای پای زیادی برای سرنشینان نشسته در ردیف عقب پیشبینی میشود. به نظر میرسد آینههای جانبی نیز بیش از مدلهای قبلی این خودرو گرد شدهاند. لکسوس تلاش کرده تا نمای انتهایی خودرواش را کمتر در معرض نمایش قرار دهد با این وجود براین باوریم شکل اسپویلر عقب موجود در صندوق عقب در این خودرو تغییر کرده است. فضای داخلی خودرو تا این لحظه در حد یک راز باقی مانده و قطعا از ایجاد یک مدل بسیار زیبا و لوکس در این خودرو شگفتزده نخواهیم شد. برند برجسته تویوتا قصد دارد از هفتمین نسل از ES های خود در نمایشگاه خودرویی پکن رونمایی کند.
کد محتوا: ۱۳۴۲۵
ارسال: چهارشنبه، ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۶:۱۲
به روز شده: چهارشنبه، ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۶:۴۷
کلید واژهها: نمایشگاه پکن، لکسوس، لکسوس ۲۰۱۹ ES
نوع: یادداشت
موضوع:
فرستنده: دبیر سرویس محتوا
منبع: عصر ایران
بازدید: ۱۸۹۷
زبان: پارسی
نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...
مجله و دانشنامه خودرویی
کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وبسایت کاردو سعی شده است با بهرهگیری از آخرین متدهای توسعه و برنامهنویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاههای هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژهای فراهم میسازد و طراحی سایت به گونهای است که لایهبندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق مییابد.
© ۱۳۹۳-۱۴۰۴ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.