بهترین اتومبیل‌های نمایشگاه نیویورک ۲۰۱۸ را بشناسید

  نمایشگاه خودرو ۲۰۱۸ نیویورک، یک اجتماع شگفت‌انگیز از خودروسازان برتر جهان بود که برندهای مختلف، سورپرایزهای خود را به معرض نمایش گذاشتند. خیلی از خودروسازان بیشتر به معرفی تیزر مانند محصولات خود پرداختند تا در آینده با جزئیات بیشتر محصول خود را نمایش دهند. در این نمایشگاه خودروهای زیادی معرفی شدند که در این مطلب، نگاهی به بهترین خودروهای معرفی شده خواهیم انداخت.  

چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۸:۳۶ |

آئودی RS۵ مدل ۲۰۱۹
علاقه اروپایی‌های به محصولات آئودی غیرقابل انکار است و آنها به‌زودی می‌توانند با یک مدل اسپرت‌بک از RS۵ رانندگی مهیجی را تجربه کنند. در زیر کاپوت شما یک موتور ۲.۹ لیتری توربوشارژ V۶ با قدرت خروجی ۴۴۴ اسب بخار (۳۳۱ کیلووات) و ۴۴۳ پوند (۶۰۰ نیوتن متر) گشتاور را در اختیار خواهید داشت که به یک گیربکس اتوماتیک Tiptronic هشت سرعته متصل شده است.

تویوتا RAV۴ مدل ۲۰۱۹
روفور شاید اولین انتخاب بسیاری از افراد نباشد اما عده زیادی محصول نچندان بزرگ تویوتا را دوست‌دارند که اکنون به دست این کمپانی منقلب شده است. تمام بخش‌های ظاهری روفور دچار تغییر شده و تویوتا نیز با افزایش سایز این خودرو، سعی نموده جایگاه این خودرو را در بازار ارتقا ببخشد. این مدل قرار است با موتورهای بنزینی و هیبریدی روانه بازار شود.

جنسیس کانسپت Essentia
جنسیس با یک مدل مفهومی زیبا به نیویورک ۲۰۱۸ آمد. هنوز مشخص نیست این خودروی فوق‌العاده سبک، در آینده پیشرانه برقی خواهد داشت و یا بنزینی اما مشخصات ظاهری آن شبیه به محصولات GT است. دلیل حضور Essentia در این لیست، مشخصات ظاهری و بیش از هر چیزی برند جنسیس بوده که بنظر می‌رسد در تلاش برای دستیابی به یک خودروی مسابقه‌ای خودران و اتوماتیک است.

تویوتا کرولا هاچبک
مدل جدید کرولا با یک گیربکس شش سرعته دستی، برای ویراژ دادن آماده شده، که طراحی جدید آن با پلتفرم TNGA، یک خودروی کاملا اسپرت را نشان می‌دهد. ما هنوز نسبت به سطح تجهیزات ایمنی کرولا مطمئن نیستیم اما خبرها از یک خودروی فوق‌العاده ایمن حکایت می‌کند که نسبت به قبل بسیار قوی‌تر شده است.

فولکس‌واگن اطلس Tanoak
پیکاپ جدید فولکس، بسیاری از حاضران را متحیر کرد. با توجه به عدم داشتن برف‌پاک‌کن و سپرهای گران‌قیمت، بنظر می‌رسد این خودرو هیچوقت تولید انبوه نخواهد داشت اما بسیاری معتقدند فولکس‌واگن قصد دارد جای خالی خود در بازار پیکاپ‌های آمریکا را پر کند. پیشرانه تنفس طبیعی ۳.۶ لیتری خورجینی ۶ سیلندر با جعبه‌دنده‌ی ۸ سرعته اتوماتیک و سیستم تمام چرخ محرک، نشان می‌دهد کمپانی آلمانی یک وانت قدرتمند و زیبا را طراحی کرده است.


بهترین اتومبیل‌های نمایشگاه نیویورک ۲۰۱۸ را بشناسید
یادداشت

کد محتوا: ۱۳۴۲۰

ارسال: چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۸:۳۶

به روز شده: چهارشنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۸:۰۷

کلید واژه‌‌ها: نمایشگاه خودرو نیویورک ۲۰۱۸، آئودی، تویوتا، جنسیس، کرولا، فولکس واگن

نوع: یادداشت

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: سایت چرخان

بازدید: ۹۰۰

زبان: پارسی

(۵ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.