بورگوارد BX۵، قیمت گذاری شد

  دومین کراس‌اور بورگوارد با کد BX۵ در ایران عرضه خواهد شد. این محصول، کمی از BX۷ کوچک‌تر است و هم‌اکنون پیش‌فروش می‌شود.  

شنبه، ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴:۳۰ |

آمار دقیقی از میزان فروش بورگوارد BX۷ در دسترس نیست. چند روز قبل، گفته بودیم که این کراس‌اور چینی با برند آلمانی، توسط شرکت کیان موتور وارنا در ایران عرضه می‌شود و همراه پیشرانه‌ی ۲ لیتری توربوشارژ به قدرت ۲۲۰ اسب بخار، ۲۸۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. حال با محصول دیگری از بورگوارد روبرو هستیم که اندکی کوچک‌تر از BX۷ است و با قیمت ۲۳۹ میلیون تومان، به فروش می‌رسد.

کراس‌اور بورگوارد BX۵، از پیشرانه‌ی توربوشارژ ۱.۸ لیتری استفاده می‌کند. این محصول دارای ۲ نسخه‌ی تک دیفرانسیل و ۲ دیفرانسیل خواهد بود، ضمن اینکه از گیربکس اتوماتیک و تیپ ترونیک ۶ سرعته استفاده می‌کند. بورگوارد BX۵، نهایت قدرت ۱۹۰ اسب بخار در دور موتور ۵۵۰۰ دور بر دقیقه و گشتاور ۲۸۰ نیوتن‌متر در دور موتورهای ۱۷۵۰ تا ۱۴۵۰ دور بر دقیقه فراهم می‌کند. این آمار جالب توجه، باعث می‌شود تا بنا به ادعای شرکت سازنده، بورگوارد BX۵ در زمانی حدود ۹ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد و نهایت سرعت۱۹۰ کیلومتر بر ساعت داشته باشد. میانگین مصرف سوخت این مدل، ۸.۵ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر، برآورد می‌شود.

شرکت خودروسازی بورگوارد یکی از قدیمی‌ترین خودروسازان اروپا است که از سال ۱۹۲۹ تا سال ۱۹۶۱ به فعالیت پرداخت؛ اما به دلیل بحرانهای مالی، با توقف کامل در خط تولید مواجه شد. پس از ۴۷ سال و با سرمایه‌گذاری سنگین شرکت چینی فوتون، فعالیت این برند قدیمی خودروسازی آلمان مجددا از سال ۲۰۰۸ آغاز شد و در سال ۲۰۱۵ اولین محصول خود را رونمایی کرد. آنچه از شنیده‌های غیر رسمی دریافت می‌شود، عدم دخالت فولکس‌واگن و پورشه در تولید محصولات بورگوارد است. هرچند که ظاهر BX۵ و BX۷ شباهت‌هایی به کراس‌اورهای پورشه دارد، اما آن‌ها در چین تولید می‌شوند و از قوای محرک ساخت کارخانه‌ی میتسوبیشی چین، استفاده می‌کنند.

رینگ اسپرت ۱۸ اینج، نمایشگر لمسی ۸ اینچ روی داشبورد، نمایشگر ۴.۲ اینچ کامپیوتر سفر، ۶ بلندگو، ناوبری ماهواره‌ای، فرمان برقی، روشنایی روز LED، آینه‌های برقی جمع‌شونده همراه با گرم‌کن داخلی و چراغ خوش‌آمدگویی، سقف پانورامیک، فرمان و صندلی‌های چرم، استارت دکمه‌ای، کروز کنترل، سنسور پارک جلو و عقب، دوربین پارک، سیستم پارک اتوماتیک (EPB)، کنترل پایداری الکترونیک (ESC)، دیفرانسیل الکترونیکی (EDS)، ترمز کمکی (HBA)، حفظ خودرو در شیب (HAC) و سنسور فشار باد تایرها، مهم‌ترین امکانات جانبی در بورگوارد BX۵ تیپ لاکچری هستند.


شرایط فروش
نمونه‌ای از بورگوارد BX۵ که در حال حاظر ثبت نام می‌شود، نسخه‌ی ۲ دیفرانسیل لاکچری است. قیمت علی‌الحساب برای خریداران، ۲۳۹ میلیون تومان با موعد تحویل ۱۲۰ روزه خواهد بود که با شرایط پیش‌پرداخت ۶۰ میلیون تومان به هنگام ثبت نام و ۶۰ میلیون تومان، ۴۵ روز پس از ثبت نام، انجام می‌شود.

 

ویدئوی معرفی


بورگوارد BX۵، قیمت گذاری شد
یادداشت

کد محتوا: ۱۳۴۰۵

ارسال: شنبه، ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴:۳۰

به روز شده: شنبه، ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷:۵۵

کلید واژه‌‌ها: بورگوارد، بورگوارد BX۵، بورگوارد BX۷

نوع: یادداشت

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: سایت بورگوارد - زومیت

بازدید: ۱۱۳۷

زبان: پارسی

(۷ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.