کدام برندهای خودرویی وفادارترین مشتریان را دارند؟ (نمودار)

  این گزارش به بررسی روند نقل و انتقال و خرید ۱۳.۹ میلیون خودرو بین سال‌های ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۷ پرداخته است.  

چهارشنبه، ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۵:۰۶ |

ممکن است مرسدس ارزشمندترین برند خودرویی جهان باشد، اما قطعا نتوانسته آن قدر خوب نشان دهد که مشتریانش وفادارترین مشتریان یک برند خودرویی در جهان باشند و در انتخاب‌های بعدی خود چیزی جز یک بنز را ترجیح ندهند.

به نظر می‌رسد وفاداراترین مشتریان خودرو در جهان طرفدار برندهای ژاپنی هستند.

موسسه تحلیلی- خبری ادموند در سال ۲۰۱۸ گزارشی را در خصوص وفاداری مشتریان به برندها منتشر کرده که در آن به بررسی روند نقل و انتقال و خرید ۱۳.۹ میلیون خودرو بین سال‌های ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۷  پرداخته است.

نتایج حاصل از این مطالعه نشان می‌دهد که مشتریان برندهای تویوتا، سوبارو و هوندا پس از استفاده از محصولات این کارخانه‌ها همچنان خودروی دیگری از این کمپانی را برمی‌گزینند و تمایلی به خودروهای دیگر نشان نمی‌دهند.

برندهای رم و شورلت نیز در این طبقه‌بندی، با نرخ وفاداری ۵۴ درصدی مشتریان در رتبه‌های چهارم و پنجم قرار می‌گیرند.

درست در جریان مخالف این مشتریان وفادار، برندهایی کرایسلر، اسمارت و دوج قرار دارند. فیات و میتسوبیشی نیز مشتریانی دارند که در انتخاب‌های بعدی از این برندها رو برمی‌گردانند و یا دیگران را تشویق به خرید خودرویی از برندهای دیگر می‌کنند.

این روند در دهه گذشته برنده و بازندگان بزرگی داشته است. سوبارو و مزدا یک جهش و رشد بزرگی را در حفظ دوباره مشتریان نشان می‌دهند . مزدا به تنهایی در سال ۲۰۱۷ با ساخت کراس‌اوور CX-۵ خود توانست تعداد زیادی از مشتریان از دست رفته‌اش را  به سمت خود بازگرداند.

در بخش بازندگان نیز باید از فرار مشتریان دوج و کرایسلر سخن بگوییم. در هر دو برند نرخ وفاداری مشتریان در طی دهه گذشته حدود ۵۰ درصد کاهش نشان می‌دهد. بیوک نیز در این زمینه کار و فعالیت زیادی نشان نداده و به همین دلیل  نرخ وفاداری مشتریانش از ۳۵ درصدر از سال ۲۰۰۷ به ۲۹ درصد در سال ۲۰۱۷ می‌رسد.

در بخش خودروهای لاکچری بیشترین مشتریان وفادار علاقه‌مند به لکسوس هستند. آئودی و لندروور نیز در مقام اول و دوم قرار می‌گیرند. مرسدس، پورشه و ب‌ام‌و نیز با اختلاف اندکی با این خودرو در مقام چهارم تا ششم قرار می گیرند. در انتهای این لیست مشتریان اینفینیتی، جگوار و ولوو وفاداری کمتری به برند خود نشان می‌دهند.


کدام برندهای خودرویی وفادارترین مشتریان را دارند؟ (نمودار)
گزارش

کد محتوا: ۱۳۴۰۳

ارسال: چهارشنبه، ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۵:۰۶

به روز شده: پنج‌‌شنبه، ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۹:۰۰

کلید واژه‌‌ها: تویوتا، سوبارو،‌هوندا، رم، شورلت

نوع: گزارش

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: عصر ایران

بازدید: ۴۷۶

زبان: پارسی

(۳ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.