لذت سفر خانوادگی

بی ام و سری ۲ اکتیو تورر (+فیلم)

  سری ۲ از سال ۲۰۱۴ به سبد محصولات BMW افزوده شده و اکنون جایگاه ویژه ای در میان خودروهای این کمپانی دارد.  

پنج‌‌شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷:۱۷ |

نوآوری به سبک آلمانی
این خودروی جدید که به تازگی از سوی BMW معرفی شده، یادآور خودروی افسانه ای سری ۰۲ متعلق به دهه ۱۹۶۰ میلادی است. سری ۰۲ موفق ترین و پر فروش ترین خودروی عصر کلاسیک BMW بوده و این کمپانی آلمانی پس از ۳۷ سال، بالاخره جانشین این خودروی موفق را در عصر جدید خود معرفی کرده است. مدل های سری ۲ همچون نمونه کلاسیک آن متنوع بوده و به ۴ مدل کوپه، کانورتیبل، خودروی چند منظوره و خودروی چند منظوره با طول بیشتر ختم می شود.

طراحی
سبک جدید با طراحی متفاوت
با ورود سری ۲ اکتیورتورر به جمع محصولات کمپانی BMW، شاهد سبک جدیدی در طراحی خودروهای این کمپانی هستیم. این خودروی چند منظوره آلمانی به سبک جدیدی طراحی شده که با وجود رعایت تمام اصول و قواعد طراحی BMW، دارای ظاهری کاملا متفاوت و جذاب است. در طراحی و ساخت خودروهای چند منظوره معمولا به ویژگی های کاربردی آن بیشتر پرداخته می شود و از این رو، در کلاس خودروهای چند منظوره نباید به دنبال خودروهای زیبا، جذاب و یا پویا و چالاک باشید. اما سری ۲ اکتیوتورر در عین کاربردی بودن، خودرویی با ظاهر جذاب است که رانندگی پویا و مهیج را برای سرنشینان خود به ارمغان می آورد.

محیط را لمس کنید
طراحان کمپانی BMW در طراحی سری ۲ اکتیو تورر از پنجره های بزرگ در دور تا دور خودرو استفاده کرده اند تا ارتباط میان سرنشینان و بیرون خودرو بیشتر شود. علاوه بر این، در نمای جانبی خودرو شاهد استفاده از پنجره های کوچک (لچکی) در کنار ستون های A و C خودرو هستیم که کمک شایانی به دید بیشتر سرنشینان از محیط داشته و در کنار سقف پانوراما نور داخل خودرو را نیز بیش از پیش افزایش می دهد. صندلی های استفاده شده در کابین سری ۲ اکتیو تورر از ارتفاع نسبتا بیشتری برخوردار هستند که علاوه بر سهولت سوار و پیاده شدن سرنشینان، تسلط راننده و سرنشینان را نسبت به مسیر و محیط اطراف افزایش می دهد.

کابین چند منظوره
تمام صندلی های این خودروی چند منظوره مدرن آلمانی به جز صندلی راننده از قابلیت تا شدن بهره می برند که به لطف آن قسمت صندوق بار سری ۲ اکتیو تورر به میزان قابل توجهی افزایش یافته و حمل وسایل بزرگ تا طول ۲ متر و ۴۰ سانتی متر نیز امکان پذیر می باشد. همچنین با وجود صندلی های تاشو ردیف عقب، سرنشینان می توانند از درون کابین به محتویات صندوق بار دسترسی داشته باشند. یکی دیگر از مهم ترین ویژگی های سری ۲ اکتیو تورر صندلی های قابل تنظیم در ردیف عقب بوده که به کمک آن می توان صندلی های ردیف عقب این خودرو را به میزان ۱۳ سانتی متر در طول جا به جا کرد که نتیجه آن هماهنگی قابل تنظیم میان بخش بار و سرنشینان خودرو می باشد.


قابلیت ها و ویژگی ها
رانندگی مطمئن با لاستیک های Runflat
بدون شک انجام عملیات تعویض لاستیک در کنار جاده و یا مکان های مشابه در هنگام پنچر شدن لاستیک خودرو، می تواند خطرات زیادی را برای خودرو، راننده و سرنشینان به همراه داشته باشد که BMW این مشکل را با بهره گیری از لاستیک های ران فلت در سری ۲ اکتیو تورر حل کرده است. در ساختار لاستیک های ران فلت از دیواره مقاوم استفاده شده که حتی در صورت پنچری کامل، ثبات خودرو را در جاده حفظ می کنند. بهره گیری از این لاستیک ها در سری ۲ اکتیو تورر باعث شده تا در لحظه ترکیدن لاستیک کنترل خودرو از اختیار راننده خارج نشود. به کمک این لاستیک ها می توان پس از پنچر شدن خودرو، ۱۵۰ کیلومتر مسیر را با حداکثر سرعت ۸۰ کیلومتر بر ساعت طی کرد تا به یک مرکز تعمیرات خودرو رسید.

اولین خودروی دیفرنسیال جلو BMW
سری ۲ اکتیو تورر با سیستم sDrive به بازار های جهانی عرضه می گردد که در آن نیروی تولیدی پیشرانه به چرخ های جلو منتقل می شود. از این رو سری ۲ اکتیو تورر را باید اولین خودروی دیفرنسیال جلو کمپانی BMW بدانیم. مهندسان کمپانی BMW برای ایجاد فضای کابین و صندوق بار بزرگ در این خودروی کوچک، از پلت فرم دیفرنسیال جلو استفاده کرده اند که نتیجه موفقیت آمیزی دربر داشته و اکنون شاهد یک خودروی چند منظوره کوچک و در عین حال جادار هستیم. با وجود تغییرات انجام شده جهت کارایی بیشتر این خودرو، سری ۲ اکتیو تورر همچنان یک خودروی چالاک با هندلینگ بالا بوده که سفر لذت بخشی را برای سرنشینان خود به ارمغان می آورد.

آلایندگی کمتر. لذت رانندگی بیشتر
کمپانی BMW با شعار ((نهایت لذت رانندگی)) به مدت ۱۰۰ سال به ساخت خودرو های رده بالا پرداخته است. بهترین بازده در کنار کمترین آلایندگی می تواند نهایت لذت رانندگی را برای BMW سواران به ارمغان بیاورد. این کمپانی از ۵۰ سال گذشته تا کنون تحت عنوان BMW EfficientDynamics به ساخت خودرو هایی با مصرف سوخت کمتر و در عین حال بازده بیشتر پرداخته است. در حال حاضر تمام خودرو های تولید شده توسط BMW به صورت استاندارد با فناوری BMW EfficientDynamics تولید شده که بهترین عملکرد را با کمترین مصرف سوخت ممکن ارائه می دهد. تولید هر چه کمتر گاز کربن دی اکسید توسط خودرو های BMW به محافظت از محیط زیست کمک شایانی کرده است.

اکتیو تورر؛ نوآوری در محصولات BMW
در یک دهه اخیر BMW در حال توسعه سبد محصولات خود بوده و مدل اکتیو تورر یکی از جدیدترین خودروهای این کمپانی است. اکتیو تورر سبک جدیدی از خودروهای BMW می باشد که در سال ۲۰۱۴ به عنوان مدل جدیدی از BMW سری ۲ تولید شد. سری ۲ اکتیو تورر یک خودروی چند منظوره کوچک در رده خودروهای پریمیوم بوده که باید آن را اولین خودروی چند منظوره تاریخ خودروسازی BMW دانست. سری ۲ اکتیو تورر به عنوان یک خودروی خانوادگی شناخته می شود که نهایت لذت رانندگی را در کانون گرم خانواده به سرنشینان خود ارائه می دهد. این خودروی چند منظوره آلمانی با ورود خود به بازار های جهانی، فصل جدیدی را در دنیای خودروهای خانوادگی آغاز نموده است.

کاربردی فراتر از یک خودرو
سری ۲ اکتیو تورر یک خودروی چند منظوره بوده که از رانندگی در ترافیک شهری گرفته تا سفر به طبیعت می توان از آن استفاده کرد. ابعاد جمع و جور این خودرو باعث شده تا رانندگی با آن در ترافیک شهری راحت باشد. این در حالی است که فضای درون کابین و قسمت بار آن بزرگ تر از یک خودروی معمولی بوده و گزینه ای ایده آل برای مصارف خانوادگی است. همچنین ارتفاع مناسب سری ۲ اکتیو تورر از سطح زمین، به شما این امکان را می دهد تا با آن به راحتی در مسیر های ناهموار طبیعت رانندگی کنید. بنابراین سری ۲ اکتیو تورر را باید یک خودروی ایده آل برای خانواده های امروزی دانست که می خواهند نهایت لذت رانندگی را در مسیر های مختلف تجربه کنند.



لذت سفر خانوادگی
بی ام و سری ۲ اکتیو تورر (+فیلم)
نقد و بررسی

کد محتوا: ۱۲۳۹۷

ارسال: پنج‌‌شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷:۱۷

به روز شده: پنج‌‌شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳:۳۰

کلید واژه‌‌ها: بی ام و، BMW، بی ام و سری ۲، اکتیو تورر

نوع: نقد و بررسی

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: پرشیا خودرو

بازدید: ۶۱۷

زبان: پارسی

(۸ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.