سدان محبوب هیوندای در راه ایران

پای آزرا به جاده‌ها باز می‌شود

  گروه خودروسازی کرمان‌موتور، نماینده رسمی شرکت خودروسازی هیوندای کره جنوبی، قصد دارد تا تنوع محصولات خود را همزمان با شروع سال جدید میلادی افزایش دهد.  

یک‌‌شنبه، ۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶:۱۱ |

محصولات هیوندای، به دلیل طراحی جذاب و امکانات رفاهی مناسب، در ایران فروش خوبی را دارند و در مقایسه با رقبای ژاپنی خود، بازار دست دوم بهتری را دارند. پس از آزاد شدن واردات خودرو و باز شدن سایت ثبت سفارش، واردکنندگان قصد واردکردن مدل‌های جدید خودروهایی که در حال تردد در ایران هستند، را دارند.

در حال حاضر در ایران شاهد حضور نسل چهارم و پنجم هیوندای آزرا هستیم. کرمان موتور بیان کرده است که به زودی قصد دارد تا ششمین نسل هیوندای آزرا را به ایران وارد کند. با عرضه این خودرو به بازار، آزرا تنها خودروی موجود در این سگمنت به حساب می‌آید و هیچ رقیبی را پیش روی خود ندارد، چراکه نسل جدید کیا کادنزا و تویوتا آوالون، به ایران وارد نمی‌شوند و آزرا در این سگمنت، یکه‌تازی خواهد کرد.

با توجه به قانون ممنوعیت واردات خودرویی با پیشرانه بیشتر از ۲۵۰۰ سی‌سی، کرمان موتور مجبور است تا آزرا را با پیشرانه ۲۳۵۹ سی‌سی با سیستم تزریق مستقیم سوخت به ایران عرضه کند. این پیشرانه قادر به تولید بیشینه قدرت ۱۹۰ اسب‌بخار در دور ۶۰۰۰ و بیشینه گشتاور ۲۴۶ نیوتن‌متر در دور ۴۰۰۰ است که این قدرت و گشتاور توسط یک جعبه دنده اتوماتیک شش سرعته، به محور جلوی این خودرو منتقل می شود. با این مشخصات هیوندای آزرا ۹.۷ ثانیه زمان نیاز دارد تا سرعت خود را از حالت سکون به مرز ۱۰۰ کیلومتر برساند و در نهایت قادر است تا به بیشینه سرعت ۲۱۳ کیلومتر در ساعت دست یابد. آزرا در هر ۱۰۰ کیلومتر سیکل ترکیبی، ۸.۳ لیتر بنزین مصرف می‌کند.
پای آزرا جاده‌ها باز می‌شود.

هیوندای آزرا، یکی از سدان‌های لوکس هیوندای به محسوب می‌شود و تجهیزاتی مانند سیستم ترمز خودکار، دوربین دید ۳۶۰ درجه، سیستم هشدار نقطه کور، کروز کنترل هوشمند، سانروف پانورامیک، فرمان برقی، صندلی‌های جلو با قابلیت تنظیم برقی، گرمکن صندلی‌های جلو عقب، سردکن صندلی‌های جلو، گرمکن فرمان، آینه‌های جانبی برقی با تاشوندگی خودکار، سیستم صوتی و تصویری با نمایشگر لمسی و رهیاب، تنها بخشی از امکانات رفاهی و ایمنی این خودرو هستند.


سدان محبوب هیوندای در راه ایران
پای آزرا به جاده‌ها باز می‌شود
نقد و بررسی

کد محتوا: ۱۱۳۵۸

ارسال: یک‌‌شنبه، ۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶:۱۱

به روز شده: دوشنبه، ۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰:۳۸

کلید واژه‌‌ها: هیوندایی، آزرا، خودرو ژاپنی، خودروی کره ای، کرمان موتور، کیا کادنزا، تویوتا آوالون

نوع: نقد و بررسی

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: پایگاه خبری خودرو نویس

بازدید: ۷۷۹

زبان: پارسی

(۷ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.