کدام خودروهای وارداتی در بازار دسته دوم کشور، حکم پول نقد را دارند؟!

  همواره خرید اتومبیل‌های صفرکیلومتر برای خریداران در سرتاسر جهان گزینه‌ای معقول‌تر و بی دردسر تر قلمداد می‌شود. اما در برخی از موارد بدلیل محدود بودن بودجه و یا مشکلات پدید آمده، خریداران مجبور به برگزیدن خودروی مورد نظر خود در موارد کارکرده بوده و می‌بایست بهترین گزینه را برای رفع نیاز خود در بین موارد موجود انتخاب نمایند.  

دوشنبه، ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰:۰۹ |

حال در این مطلب قصد داریم به معرفی ۸ خودروی پر فروش در بازار دسته دوم کشور که مابین خریداران و فروشندگان با عنوان پول نقد شناخته می‌شوند، بپردازیم و با توجه به نظرات کارشناسان و فعالان این حوزه، خودروهای مورد نظر را به ترتیب محبوبیت بیان ‌کنیم. لازم به ذکر است، این ۸ مدل تماما خودروهای وارداتی به بازار داخلی کشور بوده و خودروهای تولید داخل در این لیست جای نگرفته‌اند.



۱-هیوندای سانتافه
به جرات می‌توان گفت هیوندای سانتافه محبوب‌ترین خودروی وارداتی به کشور است. این خودرو چه در نمونه صفرکیلومتر و چه در نمونه کارکرده و دسته دوم از چنان محبوبیتی برخوردار است که به اعتقاد اغلب کارشناسان حکم پول نقد را در هر زمان دارا است. این مدل در حال حاضر در بالاترین سطح امکانات و مدل سال قیمتی برابر با ۲۶۰ میلیون تومان را دارا بوده و نمونه‌های کارکرده و در حد صفر این اتومبیل در مدل‌های ۲۰۱۷ الی ۲۰۱۴ که در اصطلاح نیوفیس عنوان می‌شوند، با توجه به محبوبیت عجیب در بازار خودروی کشور، دچار افت قیمتی بسیار کم بوده و همواره یک سرمایه در حال حرکت بشمار می‌رود!



۲-کیا اسپورتیج
از دیگر محصولات پرتقاضا در بازار دسته دوم کشور، کیا اسپورتیج در مدل‌های ۲۰۱۲ الی ۲۰۱۶ است. این خودرو نیز همانند سانتافه از محبوبیت بالایی برخوردار بوده، اما با توجه به قیمت بسیار عجیب نمونه‌های جدید و ۲۰۱۷ این مدل در بازار داخلی که برابر با ۲۱۰ الی ۲۱۵ میلیون تومان است، خریداران علاقه بیشتری را برای خرید نمونه‌های کارکرده این خودرو در بازار نشان می‌دهند و به همین دلیل مدل‌های کارکرده اسپورتیج دارای افت قیمتی بسیار کم بوده و فروشی بسیار خوبی را در این رده به خود اختصاص داده‌اند.



۳-کیا اپتیما
از دیگر محصولات این شرکت کره ‌ای که در هر دو نمونه صفرکیلومتر و کارکرده دارای فروشی بسیار بالا است، کیا اپتیما نام دارد. این خودرو نیز همانند دیگر تولیدات این شرکت کره‌ ای، در بازار خودرویی کشور با توجه به خدمات گسترده و هزینه‌های نگهداری نسبتا مناسب، از فروش خوبی برخوردار بوده و در حال حاضر نمونه های صفر کیلومتر این خودرو در بالاترین سطح امکانات قیمتی در حدود ۲۳۵ الی ۲۳۸ میلیون تومان را به خود اختصاص داده‌اند و در بخش کارکرده و دسته دوم نیز مدل‌های ۲۰۱۱ الی ۲۰۱۶ این خودرو همواره جزء پرفروش‌ترین خودروهای سدان و خانوادگی در کشور بوده و دچار کم‌ترین افت قیمت در هنگام خرید و فروش بوده و یک انتخاب مناسب توسط خریداران در این محدوده بشمار می‌رود.



۴-هیوندای سوناتا YF
یکی دیگر از خودروهای محبوب و پرتقاضا در بازار کارکرده و دسته دوم کشور، هیوندای سوناتا است. این خودرو در نمونه‌های ۲۰۱۱ الی۲۰۱۵ خود که اخرین مدل قبل از نیوفیس شدن محسوب می‌شود، همانند کیا اپتیما در رده اتومبیل‌های سدان و خانوادگی از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار بوده و همواره از خودروهای محبوب در این کلاس بشمار می‌رود. این اتومبیل بدلیل هزینه‌های نگهداری نسبتا پایین در کنار خدمات گسترده یکی از مهمترین انتخاب‌ها توسط مشتریان در بازه قیمتی ۱۱۰ الی ۱۵۰ میلیون تومان در نمونه‌های کارکرده قلمداد می‌شود.



۵-تویوتا لندکروز
حال اگر از اتومبیل‌های کره ای پرفروش در بازار دسته دوم کشور عبور کنیم، به یک خودروی غول پیکر و با کیفیت ژاپنی می‌رسیم. بله درست است، تویوتا لندکروز نیز یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین خودروها در بازار خودرویی کشور محسوب می‌شود و با توجه به قانون عدم ورود اتومبیل‌ها با حجم بیش از ۲۵۰۰ سی‌سی به کشور، این خودرو به تنهایی مهم‌ترین خودرو با توجه به حجم موتوری بیش از ۲۵۰۰ سی‌سی در بازار فعلی کشور قلمداد می‌شود. مدل‌های کارکرده و دسته دوم این خودرو بدلیل عدم وجود و یا بسیار انگشت شمار بودن نمونه‌های صفرکیلومتر، در بازار داخلی کشور دارای قیمتی بسیار بالا بوده و همواره در بالاترین رتبه‌ها در زمینه خرید و فروش در سرتاسر کشور جای دارند. نمونه‌های ۲۰۱۰ لغایت۲۰۱۴ این خودرو در حال حاضر در بازار دسته دوم کشور دارای ارزش بسیار بالایی بوده و حباب قیمتی عجیبی را بدلیل محبوبیت بسیار بالا به خود اختصاص داده‌اند



۶-تویوتا پرادو
از دیگر محصولات تویوتا که همانند لندکروز از محوبیت بالایی در بازار خودروهای کارکرده و دسته دوم داخلی برخوردار است، پرادو نام دارد. این خودرو نیز با توجه به سلیقه مشتریان ایرانی نسب به خودروهای بزرگ و بادوام، از تقاضای زیادی در بازار دسته دوم برخوردار بوده و نمونه‌های ۴ و ۶ سیلندر این خودرو در کلاس‌های مختلف همواره از مدل‌های ۲۰۰۶ الی ۲۰۱۴ دارای فروشی خوب بوده و از ارزش قیمتی بالایی برخوردار هستند و اگر از خریداران پیرامون انتخاب این مدل سوال شود، همواره پاسخی مثبت و رضایت بخش را خواهند داد.



۷-بنز C۲۰۰
یکی دیگر از اتومبیل‌های واقع در این لیست بر خلاف محصولات کره ای و ژاپنی حاضر در این رده بندی، یک خودروی آلمانی و باکیفیت است و با نام مرسدس بنز C۲۰۰ در بازار خودرویی کشور شناخته می‌شود. این خودرو در حال حاضر با توجه به عدم ورود نمونه‌های صفر کیلومتر و بروز آن به کشور، در بازار دسته دوم از فروش خوبی برخوردار بوده و نسبت به سایر اتومبیل های این خودروساز مشهور که حضوری نسبتا فعال را در بازار داخلی کشور دارا هستند، از محبویت و تقاضای بیشتری برخوردار است و مدل‌های تولیدی از سال ۲۰۰۸ لغایت۲۰۱۴ این خودرو با توجه به کارکرد و شرایط نگهداری قیمتی برابر با ۱۶۰ الی ۳۱۰ میلیون تومان را دارا بوده و از افت قیمت بسیار کم سود می‌برند.



۸-هیوندای توسان
از دیگر محصولات هیوندای که در بازار دسته دوم کشور در نمونه‌های کارکرده از محبوبیت و فروش خوبی برخوردار است، توسان یا IX۳۵ نام دارد. این خودرو نیز همانند برادر ناتنی خود یعنی کیا اسپورتیج، یک کراس اوور شهری با هزینه‌های نگهداری نسبتا پایین و خدمات گسترده در سرتاسر کشور بوده و مدل‌های ۲۰۱۱ الی۲۰۱۶ این خودرو در بازار دسته دوم کشور بسیار پرطرفدار بوده و همواره یک گزینه مناسب برای خرید در این رده از سوی خریداران قلمداد می‌شود. لازم به یاداوریست که نمونه نیوفیس و جدید این خودرو بدلیل موتور ضعیف‌تر نسبت به مدل پیشین و قیمتی بیش از ۲۱۰ میلیون تومان، به اعتقاد کارشناسان از ارزش خرید کمتری برخوردار است.


کدام خودروهای وارداتی در بازار دسته دوم کشور، حکم پول نقد را دارند؟!
نقد و بررسی

کد محتوا: ۱۱۳۰۰

ارسال: دوشنبه، ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰:۰۹

به روز شده: دوشنبه، ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰:۴۰

کلید واژه‌‌ها: خودروی وارداتی دست دوم، هیوندای سانتافه، کیا اسپورتج، کیا اپتیما، هیوندای سوناتا YF، تویوتا لندکروز، تویوتا پرادو، بنز C۲۰۰، هیوندای توسان

نوع: نقد و بررسی

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: سایت چرخان

بازدید: ۱۲۱۸

زبان: پارسی

(۷ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.