دنا پلاس توربو؛ در جستجوی موفقیت!

  شرکت ایران‌خودرو به تازگی با صدور یک بیانیه پرآب و تاب، خبر از تولید و فروش دنا پلاس توربو داده است. تولید این محصول به دلیل پاسخ به انتظارات روزافزون مشتریان این شرکت صورت گرفته و ایران‌خودرو با استفاده از تکنولوژی روز خودروسازان اروپایی، تیپ جدیدی از دنا پلاس را تولید کرده است!  

چهارشنبه، ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸:۴۷ |

دنا پلاس از همان پیشرانه معروف EF۷ استفاده کرده و به لطف توربوشارژ قدرت آن به ۱۵۰ اسب‌ بخار رسیده است. همچینین گشتاور دنا پلاس به ۲۱۵ نیوتن‌متر در ۲۲۰۰ تا ۴۸۰۰ دور در دقیقه می‌رسد. میانگین مصرف سوخت دنا پلاس توربو در شهر ۵.۷ لیتر بوده و مصرف سوخت آن به شکل ترکیبی، تنها ۷.۳۳ لیتر اعلام شده است. اما باید توجه داشت که این ارقام در مدل معمولی دنا پلاس، به ترتیب ۶.۲ و ۷.۷۴ لیتر بوده و کاهش تقریبی میزان مصرف سوخت دنا پلاس، با توجه به افزودن توربوشارژ به سیستم پیشرانه‌ای آن کمی غیر منتظره است!

علاوه‌براین دنا پلاس توربو از رینگ‌های جدید ۱۶ اینچی برخوردار بوده و در محیط داخلی شاهد تغییراتی نسبت به مدل معمولی دنا پلاس هستیم. در محیط داخلی مدل توربو شارژ دنا پلاس از فرمان چرمی با دوخت قرمز، تغییر دسته دنده و زیرپایی موکتی با آرم توربو و نوار قرمز رنگ استفاده شده است!

شاید در نگاه اول دنا پلاس تغییرات قابل قبولی داشته و افزایش توان آن موجب جلب نظر مشتریان ایرانی شود؛ اما باید به یاد داشت که همین چند وقت پیش سورن توربو عرضه شد و با وجود استقبال مشتریان؛ خیلی زود تبدیل به یک پروژه شکست خورده شد.

مشکلات فنی سورن توربو باعث شد که ایران‌خودرو فروش آن را متوقف کرده و برای تعمیر و برطرف کردن مشکلات آن به تکاپو بی‌افتد. به گفته برخی از تعمیرکاران نمایندگی‌های ایران‌خودرو اصلا قرار نبوده که این خودرو با این مشخصات عرضه شود و فعلا در مرحله آزمایش بوده است! بنابراین پس تبدیل مشتریان سورن توربو به موش آزمایشگاهی و مشاهده مشکلات پیشرانه خودروی مذکور؛ احتمالا مشکلات گذشته برطرف شده و همان سیستم برای دنا پلاس توربو در نظر گرفته شده است.

مقایسه دنا پلاس توربو شارژ با دنا پلاس
دنا پلاس توربوشارژ نسبت به دنا پلاس معمولی تغییراتی قابل توجهی داشته نظیر تغییراتی در ظاهر خودرو که به زیبایی آن کمک کرده ، ایمنی و تجهیزات بالا، همچنین برخورداری از موتور پرقدرت مجهز به توربوشارژ که باعث شده دنا پلاس توربوشارژ به عنوان محصولی متفاوت، مورد توجه مشتریان قرار بگیرد.
 
ویژگی‌های موتورهای توربوشارژ
در خصوص مزایای موتورهای توربوشارژ باید گفت این موتورها از مزایایی چون افزایش قدرت و شتاب خودرو بدون بالا بردن حجم موتور، افزایش راندمان و بهره وری سوخت، احتراق کامل‌ تر سوخت و آلایندگی و مصرف کمتر نسب به موتور معمولی برخوردار می باشند.

تفاوت‌های خودروی دنا پلاس توربوشارژ نسبت به خودروی دنا پلاس معمولی:
  • استفاده از رینگ و تایر بزرگ‌ تر و ۵ پیچ
  • طرح رینگ آلومینیومی جدید
  • فرمان چرمی با دوخت قرمز
  • زیرپایی موکتی با آرم توربو و نوار قرمزرنگ
  • تغییر طرح سر دسته دنده
  • نصب موتور توربوشارژ


دنا پلاس توربو؛ در جستجوی موفقیت!
نقد و بررسی

کد محتوا: ۱۱۲۹۷

ارسال: چهارشنبه، ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸:۴۷

به روز شده: چهارشنبه، ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸:۴۷

کلید واژه‌‌ها: دنا، دنا پلاس، دنا پلاس توربو شارژ، EF۷، ایران خودرو، سورن

نوع: نقد و بررسی

فرستنده: دبیر سرویس محتوا

منبع: چرخان - ماشین ۳

بازدید: ۳۱۲۵

زبان: پارسی

(۶ مورد )
در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید. چنانچه هنوز عضو سایت نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید. (ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...

کاردو، به عنوان یکی از بزرگترین فضای آنلاین تبادل و معامله خودرو، در حال حاضر به صدها مشتری در حال ارائه خدمات است. در این نسخه از وب‌سایت کاردو سعی شده است با بهره‌گیری از آخرین متدهای توسعه و برنامه‌نویسی امکان استفاده کاربران از سایت در دستگاه‌های هوشمند (موبایل، تبلت) به صورت ویژه‌ای فراهم می‌سازد و طراحی سایت به گونه‌ای است که لایه‌بندی سایت بر اساس دستگاه شما تطبیق می‌یابد.

این سایت ماحصل، تلاش‌های چندساله کارشناسان خبره در ۲ حوزه صنعت خودرو و IT بوده است و سعی شده است بنا به نیاز کاربر ایرانی و بر اساس شیوه فعالیت جاری کشور سریعترین و بهترین انتخاب‌ها فراهم باشد.

«کاردو» واژه‌ی اصیل پارسی است و به معنای توانمندی و پشتکار است، همچنین نگارش انگلیسی آن (CarDo) به معنای فعالیت مرتبط با خودرو می‌باشد. «کاردو» تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا شایسته خدمت‌رسانی به شما باشد.

به دلیل حجم بالای آگهی‌های ثبت شده، امکان بررسی صحت و اصالت آن‌ها امکان‌ناپذیر است، پیش از هرگونه معامله از صحت و اصالت مدارک و خودرو مطمئن شوید، در صورت نیاز می‌توانید از کارشناسان بخش خدمات مشتریان ما جهت راهنمایی و باری‌رسانی استفاده کنید.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۷ قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.

© ۱۳۹۳-۱۴۰۳ :: کلیه حقوق برای سایت کاردو محفوظ است. استفاده از مطالب سایت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.